بازارایابی به شیوه جدید
با تمام این موارد، هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد تعامل صفحه لمسی به زودی از بین می رود. اکنون که تقریباً همه افراد روی کره زمین همیشه یک صفحه نمایش لمسی در جیب خود دارند، لمس به روش پیش فرض تعامل ما تبدیل شده است و این چیزی است که افراد بیشتری انتظار دارند که بتوانند با نمایشگرهای عمومی انجام دهند. علاوه بر این، این واقعیت که ویروسهایی مانند COVID-19 در طول تعامل با دیگران گسترش مییابند به این معنی است که تعامل با صفحه نمایشهای لمسی در واقع میتواند برای بسیاری از افرادی که ترجیح میدهند از صحبت با یک غریبه اجتناب کنند، ارجحیت دارد.
آراد دیتا بیس که استفاده از صفحه نمایش های لمسی را قبل و در طول همه گیری COVID-19 نشان می دهد
پرچ تعاملی
از آنجایی که لمس بعید است ناپدید شود، اولویت یافتن راههایی برای ایمن تر کردن یا لذتبخش تر کردن تجربه لمس برای مخاطب است. تبلیغات در اتوبان ذوب آهن، مانند ارائه دسترسی بدون لمس به ضدعفونی کننده دست در کنار صفحه نمایش، یا دستمال مرطوب برای تمیز کردن صفحه نمایش قبل از استفاده، می تواند کمک زیادی به افزایش اعتماد به نفس کاربر کند.
همچنین ارزش این را دارد که نحوه تعامل کاربران با شرکت های تبلیغاتی اتوبان ذوب آهن صفحه لمسی را تغییر دهید. ارائه یک کد QR برای ارسال اطلاعات روی صفحه به مرورگر تلفن همراه کاربر میتواند به محدود کردن مدت زمانی که انتظار میرود کاربران با صفحه نمایش برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود تعامل داشته باشند، کمک کند. این ممکن است در وهله اول کاربران بیشتری را به درگیر شدن با صفحه نمایش بکشاند و عادت کند که برای اطلاعات به موقع و مرتبطی که می توانند در حال حرکت دریافت کنند به صفحه نمایش های تعاملی روی بیاورند.
راههای زیادی برای بهبود تجربه لمسی وجود دارد، و مجری تبلیغات محیطی اتوبان ذوب آهن بهتر است گزینههای مختلف را بررسی کنند و ببینند کدامها میتوانند در شبکههایشان گنجانده شوند. احتمالاً استفاده ارزشمند از زمان را ثابت خواهد کرد.
بازنگری در شیوه هایی که مردم باید با صفحه نمایش های لمسی درگیر شوند نتیجه خواهد داد
اشکال دیگری از تعامل در حال رشد هستند و می توانند به دستیابی به مشتریان بیشتری کمک کنند. در چند سال گذشته، گزینههای جایگزین برای تعامل لمسی بهعنوان گزینههای قابل دوامتر ظاهر شدهاند. اگرچه ممکن است به عنوان جایگزین کامل برای صفحه نمایش های لمسی عمل نکنند، اما ممکن است به عنوان گزینه هایی برای موسسات خرده فروشی که می خواهند با احتیاط اشتباه کنند، یا به عنوان ابزاری برای تعامل با گروهی از مشتریانی که اکنون تمایلی به تعامل با صفحه نمایش های لمسی عمومی ندارند، مفید باشند.
ردیابی اطلاعات مردم برای برگزار کردن بهترین کمپین تبلیغاتی
ردیابی دستی و فناوری لمسی هوای شرکت هایی مانند یا تعامل با صدا (فناوری دیگری که به لطف تلفن همراه با محبوبیت زیادی روبهرو شده است) به نظر میرسد رقبای اولیه قوی برای جایگزینهای لمسی در خرده فروشی باشند.
البته توجه به این نکته مهم است که این گزینه ها جایگزین های کاملی نیستند. کنترل ژستهای هوای میانی به اندازه ضربه زدن بر روی صفحه نمایش رایج نیست. کنترل صدا در محیط های پر سر و صدا بسیار نادرست است، و به ویژه در ثبت صحیح کلماتی که توسط زنان، اقلیت های نژادی، و افرادی که با لهجه های مختلف یا به لهجه های مختلف صحبت می کنند، مشکل دارد. به عبارت دیگر، در یک محیط خرده فروشی با مصرف کنندگان متنوع، کار سختی است.
فعال سازی صوتی در محیطهای کنترلشده کامل نیست و احتمالاً در مکانهای خردهفروشی شلوغ با مشکل مواجه خواهد شد
با این حال، با این فناوریها باید انتظار پیشرفتهای تدریجی را داشت و بهکار گیری یک، دو یا چند نوع مختلف تعامل احتمالاً به جذب طیف وسیع تری از مشتریان کمک میکند و در مواردی که یک گزینه معین ناخوشایند یا غیرقابل اجرا است، موارد اضافی را ایجاد میکند.
صاحب رسانه چه می کند؟
برای صاحبان رسانهای که دارای امکانات هستند، ارائه گزینههای متعدد برای تعامل ممکن است بهترین نتیجه را برای برنده شدن در طرف دیگر همهگیری نشان دهد. با این حال، برای اتخاذ موفقیت آمیز این رویکرد، لازم است پلتفرم علامت دیجیتالی را که زیربنای عملکرد پشتیبانی شده است، به دقت در نظر بگیرید. انتخاب درست باید به ساده سازی ارائه محتوا کمک کند، به راحتی با تمام فناوریهایی که میخواهید استفاده کنید ادغام شود و به شما اجازه دهد تا از راهحلهای خود در هر مقیاسی که نیاز دارید، اکنون و در آینده استفاده کنید.
منبع: