زمانی که بدانید چگونه از ایمیل به نفع خود استفاده کنید، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه هفت باغ کرمان برخی از این کسب‌وکارها از تمام روش‌های بازاریابی موجود برای افزایش فروش خود استفاده نمی‌کنند. یکی از ابزارهای بازاریابی بسیار موثر که می توان از آن غفلت کرد، یک کمپین بازاریابی ایمیلی است که به خوبی طراحی شده است. نکات زیر به شما کمک می کند تا یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق را به صورت ماهرانه راه اندازی کنید.


اجرای یک کمپین بازاریابی موفق می تواند بسیار آسان تر باشد. مجری تبلیغات محیطی بزرگراه هفت باغ کرمان اگر ایمیل‌های شما برای مشتریانی ارسال شوند که نمی‌خواهند آنها را دریافت کنند، می‌توانند به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شوند. در صورت وجود شکایت از هرزنامه، آدرس IP شما در لیست سیاه قرار می گیرد و همچنین می تواند به کسب و کار شما رپ بدی بدهد.


بازاریابی ایمیلی می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان بی شماری دست پیدا کنید بیلبورد تبلیغاتی چیست درست مانند انواع دیگر بازاریابی، اگر مشتری با او شخصی باشید، به احتمال زیاد با شما تجارت خواهد کرد. از نام مشتریان خود در ایمیل هایی که برای آنها ارسال می کنید استفاده کنید و به صورت شخصی از آنها تشکر کنید. این به آنها این تصور را می دهد که به کسب و کار شما اهمیت می دهد و می تواند راه طولانی را در جهت افزایش فروش داشته باشد.


ایمیل هایی را ارسال کنید که با مخاطب هدف شما مطابقت دارد. پس از اینکه تعدادی از خوانندگان مشترک شدند، راه‌هایی برای ترغیب آنها به ثبت نام دوستان خود بیابید. شما باید یک پیوند اشتراک در ایمیل خود قرار دهید. اگر مشتریان شما ایمیل های شما را برای دوستانتان فوروارد می کنند، ممکن است این دوستان نیز مجذوب پیشنهادات شما شوند. این یک روش عالی برای استفاده برای رشد ارگانیک پایه شما است.


هنگام تحقیق در مورد بازاریابی ایمیلی، تا حد امکان از منابع بیشتری استفاده کنید. ممکن است کتاب‌هایی در این زمینه در کتابخانه‌ها و آنلاین موجود باشد. به صورت محلی، حتی ممکن است سمینارها یا کارگاه‌هایی برای کمک به کار در کمپین خود بیابید، بنابراین برای اطلاعات بیشتر با گروه‌های تجاری نزدیک خود تماس بگیرید.


فرمت های مختلف ایمیل را امتحان کنید. اطلاعات مهم خود و هر پیشنهاد جدید را در ابتدای پیام های خود قرار دهید. اما به امتحان قالب‌ها و ایده‌های جدید ادامه دهید تا زمانی که یکی یا ایده‌هایی را که بیشترین تعداد پاسخ را به شما ارائه می‌دهند، بیابید. هنگامی که می دانید کدام یک کار می کنند و کدام یک کار نمی کنند، به انجام کارهای موفق ادامه دهید! این به مشتریان شما ایده ای از آنچه می توانند از شما انتظار داشته باشند و همچنین اطلاعاتی در مورد جایی که می توانند در مورد شما بخوانند به آنها می دهد.


برای کمپین های بازاریابی ایمیلی خود محتوای آموزنده و سرگرم کننده ایجاد کنید، نه فقط اطلاعاتی در مورد اقلامی که می فروشید. مشترکین شما باید قبل از دیگران به محتوای انحصاری دسترسی داشته باشند. همچنین برخی از پیشنهادات انحصاری را که فقط برای افرادی که در لیست پستی شما هستند به مشترکین ارزشمند خود ارائه دهید. تبریک تعطیلات و موارد ویژه را ارسال کنید، نه فقط زمانی که چیزی را می خواهید.

در ایمیل های خود به مشتریان خود انگیزه بدهید. اگر شما تبلیغات وسوسه‌انگیز شوید، مشتریان احتمالاً محصولات شما را می‌خرند. به عنوان مثال، اگر آنها روی پیوند شما کلیک کنند و چیزی از سایت شما خریداری کنند، می توانید برای سفارش های بالای 50 دلار به آنها ارسال رایگان ارائه دهید.


مهم است که همیشه قبل از قرار دادن فردی در لیست ایمیل خود سوال کنید. در غیر این صورت، مردم شما را به عنوان یک هرزنامه می دانند. آنها نامه شما را به پوشه ناخواسته ارسال می کنند، آن را حذف می کنند یا لیست شما را ترک می کنند. میزبان ایمیل شما حتی می تواند سرویس شما را حذف کند اگر افراد زیادی از هرزنامه ایمیل شما شکایت کنند.


هر از چند گاهی قالب ایمیل های خود را تغییر دهید. اگر پیام‌های بازاریابی ایمیلی شما معمولاً در قالب HTML هستند، هر چند وقت یک‌بار پیامی را در قالب متن ساده ارسال کنید. هنگامی که پیام‌های متنی ساده تنظیم شوند، می‌توانند خوانندگان شما را صمیمی‌تر نشان دهند، و قلب مشترکان شما را کمی بیشتر به سمت شما و پیشنهادهایتان باز کند.


هرگز ایمیل های ناخواسته ارسال نکنید. اول اجازه بگیرید افزودن ایمیل‌های تصادفی به لیست خود نه تنها خشم صاحب آن ایمیل‌ها، بلکه سایر مشتریان را نیز برانگیخته است. علاوه بر این، ISPها و میزبان‌های وب در لغو حساب‌های ارسال‌کنندگان هرزنامه تردیدی ندارند.


راه‌هایی مطمئن شوید که ایمیل‌های شما حاوی راهی برای لغو تبلیغات اشتراک یا انصراف افراد از پست‌های شما باشد. شما باید برای بازاریابی ایمیلی هزینه کنید، اما ارزان است. شما نمی خواهید کسب و کار شما به صورت منفی در نظر گرفته شود یا آدرس ایمیل شما در لیست سیاه قرار گیرد.


در طول فرآیند اشتراک ایمیل‌های خود، زمانی تبلیغات را برای تعیین انتظارات واقع بینانه از مشترک از نظر دریافتی‌ها اختصاص دهید. نوع ایمیل هایی که ارسال می کنید و تعداد دفعات ارسال پیام ها را مشخص کنید. این به مشترکین جدید این امکان را می دهد که از ایمیل هایی که ارسال می کنید غافلگیر نشوند و از طریق ایجاد روابط مثبت تجاری و مشتری، فروش خود را افزایش دهید. نکات ذکر شده در بالا را در تمام برنامه های بازاریابی ایمیلی به کار ببرید، و به زودی شاهد افزایش درآمد خود خواهید بود.

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%ba/

منبع

https://aradholding.com/%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/